Orthodox Celts aneb šťastné nalezení Marka Šedivoje

04.01.2014 17:43

Orthodox Celts je srbská hudební skupina hrající irskou a keltskou hudbu. Pro mne absolutně zázračný zjev na hudebním poli. Nejen kvůli úžasné muzice, ale také proto, že jsem ve frontmanovi skupiny našla svého Marka Šedivoje. V mnoha směrech zhmotňuje mé představy o postavě. Ne krasavec, ale prostě chlap. Někdy působí pěkně zamračeně, ale když se usměje, tak je to sympaťák... A ten hlas!

Předtím jsem dlouho prohledávala web a snažila se najít takovou osobnost a nacházela jsem okoukané a krásné tváře. Pomalu už jsem to vzdávala. Ale teď tu pro vás svého muže mám a můžete sami zhodnotit, je-li to muž hodný mé povídky (nebo povídka hodna tohoto muže).

Info o skupině najdete zde: en.wikipedia.org/wiki/Orthodox_Celts

Fotografii naleznete v mé galerii k povídce Marek Šedivoj.

V této písni youtu.be/B_e7QbWc5mI je skoro dokonalý :-).